Com que els de 5è aquest any tenim el projecte de la Cantània i volem preparar-nos molt bé, alguns companys de 6è han vingut a contar-nos la seva experiència de l'any passat.
L'espai d'experiències del Palau de la Música poc a poc es va plenant de creacions sonores.. compartides i originals. Cada setmana uns regals nous per a les nostres oïdes!
C onta la llegenda que hi havia un espai a l'escola que era ple de somnis, danses, músiques, experiments sonors i moltíssimes altres regals de la vida. Al llarg dels anys hi havien passat milers de fades, follets, magues, nens i nenes, caragols, fulles dels arbres que observaven curiosos des del pati... De fet, qualsevol ésser que passava a prop, no podia evitar entrar i acabava atrapat per aquells sons. Diuen que a aquesta sala alguna persona va descobrir que les seves orelles podien percebre molt més del que s'imaginava. Diuen que alguna va veure com el seu cos era capaç de sentir la música i el silenci. Conten també que algunes fades van començar a experimentar juntes i que mai més van deixar de fer-ho. Fins i tot es diu que algú va aconseguir obrir el seu cor a aquest espai després d'haver estat tancat amb clau al llarg de molt i molt de temps. Per tot açò era ple de moltes emocions: entusiasme, desig, alegria, temor, preocupació, angoixa , passió, il·lusió .
Igual que van fer l'any passat, els alumnes de 2n hem anat a gaudir de l'espectacle de la cobla 2.0 al Palau de la Música de Barcelona. No podíem contindre la nostra emoció!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada